Правила роботи з рекламаціями

Всі рекламації заповнюються на спеціальному бланці. (*.doc)

Рекламації

  1. Фабричні (виробничий брак)
    • Невідповідність розмірів, форми, отворів, кріплень
    • Відслоєння чи здуття покриття (ламінату, шпону) на поверхні виробу
    • Недокомплект ( відсутність однієї чи кількох деталей всередині упаковки)
    • Деформація (прогин)
    • Неправильна комплектація (пересорт).
  2. Транспортні
    • Бой
    • Зкол (При нашій доставці)
  3. Експлуатаційні (порушення правил зборки та експлуатації)
    • Механічні пошкодження, які виникли в процесі зборки
    • Розбухання внаслідок попадання рідини на поверхню виробу.

Порядок подачі заявок і обміну рекламацій

  • У випадку виникнення браку, клієнт передає відомості про бракований елемент та причину браку з вказанням етикетки. Будь ласка, не монтуйте бракований елемент, це категорично заборонено постачальником !
  • Бланки рекламацій потрібно висилати на e-mail r.friz@7k.ua l.povolokin@7k.ua s.bodnar@7k.ua
  • Рекламації міняются безкоштовно у випадку фабричного брака, тільки при наявності фабричної упаковки, етикетки, і деталі, на яких не повинно бути слідів монтажу, а також правильно оформлені бланки рекламацій.
  • Рекламації на скло та дзеркала приймаються за рахунок клієнта.
  • Транспортні і експлуатаційні рекламації виконуються реставраційною службою службою компанії и оплачуються згідно рахунку реставраційних робіт.
  • Контактний телефон складу рекламацій (098) 641–36–42